IUT Metallurge

دانشجوی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی اصفهان

IUT Metallurge

دانشجوی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی اصفهان

IUT Metallurge

سلام دوستان!! وقت بخیر ...
یه دانشجوی موادی هستم. (البته رشته مواد و متالورژی. فکر بد به سرتون نزنه یه وقت!!!)
در حال گدروندن مقطع کارشناسی توی دانشگاه صنعتی اصفهانم. با مجازی شدن آموزش ها تحقیق ها و پروژه های کلاسی زیاد شد و منم این فکر که تحقیقاتمو به اشتراک بگذارم، به سرم زد. مطالب اندکی تخصصی و نیازمند حداقل پیشنیاز های رشته مواد هست. البته البته تموم تلاشم رو کردم بتونم جوری بنویسم که همه بتونن بفهمن و استفاده کنن. قطعا توی وبلاگم پست های متفرقه دیگه ای هم میزارم. ولی در کل چارچوب مطالب علمی و دانشگاهیه.
دوستان من "واقعا یاد گرفتن" و "علم آموزی" رو دوست دارم و مهم تر از اون اینه که به شدت یاد دادنش به بقیه رو هم دوست دارم. اصلا هدفم از ایجاد این وبلاگ همین بوده. خیلی خوشحال میشم بتونم به علم کسی، حتی خیلی خیلی کم، اضافه کنم.
از شمایی که اینجایی خواهشمندم به من کمک کنید. دیدگاهتون، نظر، پیشنهاد، انتقاد یا هر چیز دیگه ای که هست رو لطفا بهم بگین. من برای پیشرفت کاری که شروع کردم به شدت نیازمند کمک مخاطبم هستم. خوشحال میشم شمایی که اینو میخونی از اون دسته آدما باشی.
سالم وسلامت باشید همیشه...
با تشکر!!!

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با  سلام

این وبلاگ توسط دانشجوی رشته مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی اصفهان ایجاد شده است. هدفم از ایجاد این وبلاگ، انتشار تحقیق­ها و تکالیف درسی که در طول تحصیل انجام می­دهم، است.

اصولا رشته مهندسی مواد دارای گرایش­های متفاوتی است. ولی من برای وبلاگم از دسته­بندی های متفاوتی استفاده می­کنم. برای دیدن مطالب هر دسته کافیست به کادر طبقه­بندی موضوعات در حاشیه صفحه رفته و به موضوعات مختلف مراجعه نمایید.

تازه شروع به کار کرده­ام و مسلما با اشکالاتی مواجه هستم. از شما خواهشمند است با نظرات و پیشنهاداتتون در ادامه راه به من کمک کنید.

 

با تشکر

رسول هادی