IUT Metallurge

دانشجوی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی اصفهان

IUT Metallurge

دانشجوی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی اصفهان

IUT Metallurge

سلام دوستان!! وقت بخیر ...
یه دانشجوی موادی هستم. (البته رشته مواد و متالورژی. فکر بد به سرتون نزنه یه وقت!!!)
در حال گدروندن مقطع کارشناسی توی دانشگاه صنعتی اصفهانم. با مجازی شدن آموزش ها تحقیق ها و پروژه های کلاسی زیاد شد و منم این فکر که تحقیقاتمو به اشتراک بگذارم، به سرم زد. مطالب اندکی تخصصی و نیازمند حداقل پیشنیاز های رشته مواد هست. البته البته تموم تلاشم رو کردم بتونم جوری بنویسم که همه بتونن بفهمن و استفاده کنن. قطعا توی وبلاگم پست های متفرقه دیگه ای هم میزارم. ولی در کل چارچوب مطالب علمی و دانشگاهیه.
دوستان من "واقعا یاد گرفتن" و "علم آموزی" رو دوست دارم و مهم تر از اون اینه که به شدت یاد دادنش به بقیه رو هم دوست دارم. اصلا هدفم از ایجاد این وبلاگ همین بوده. خیلی خوشحال میشم بتونم به علم کسی، حتی خیلی خیلی کم، اضافه کنم.
از شمایی که اینجایی خواهشمندم به من کمک کنید. دیدگاهتون، نظر، پیشنهاد، انتقاد یا هر چیز دیگه ای که هست رو لطفا بهم بگین. من برای پیشرفت کاری که شروع کردم به شدت نیازمند کمک مخاطبم هستم. خوشحال میشم شمایی که اینو میخونی از اون دسته آدما باشی.
سالم وسلامت باشید همیشه...
با تشکر!!!

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

نانو لوله های کربنی- بخش1

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۳۰ ب.ظ

برای دریافت فایل روی لینک زیر کلیک کنید...

نانو لوله های کربنی- بخش1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی